Nowoczesny design jest oryginalny i przemyślany, wysokie krawędzie boczne chronią przed błotem i kamieniami. Opadające łuki nadają dynamiczny wygląd całej konstrukcji i zapewniają dobrą widoczność kierowcy. Tego typu rozwiązania zostały wprowadzone w jednym celu – aby zapewnić wyjątkowe wrażenia z ostrej, sportowej jazdy. Atrakcyjny wygląd uzupełniają wysokowydajne podwójne reflektory LED.
Regulowana wysokość kierownicy, regulowane anatomiczne siedzenia oraz czteropunktowe pasy wyścigowe, duża, czytelna w pełni cyfrowa tablica przyrządów – zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy aby jazda była jak najbardziej komfortowa.
Mocny, chłodzony cieczą, czterosuwowy, dwucylindrowy silnik zupełnie nowej generacji o mocy 105 KM i momencie obrotowym 93,5 Nm zapewnia dużą rezerwę mocy pozwalający na ciężką i długą pracę oraz zabawę w wolnym czasie
Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
AirLock - Kiedy zbliżasz się do pojazdu, możesz go uruchomić za pomocą telefonu komórkowego przez Bluetooth. Możesz także użyć aplikacji mobilnej do zdalnego odblokowania pojazdu, zamiast kluczyków.
Ustawienia indywidualne - Ustaw moc wspomagania kierownicy za pomocą smartfona. Możesz dostosować dokładnie do swoich potrzeb i jeszcze bardziej cieszyć się z jazdy!
Automatyczne połączenie alarmowe - Wpisz kontakt do osoby, którą chciałbyś poinformować w nagłych wypadkach, a w razie poważnego zdarzenia czy dachowania aplikacja automatycznie wyśle do niej SMS ze współrzędnymi.
Bądź w kontakcie - Połącz się ze znajomymi. Mapy offline, bezprzewodowa lokalizacja oraz telefon bezprzewodowy pomogą być w stałym kontakcie ze znajomymi.
Dane w czasie rzeczywistym - dane o pojeździe, odległość do celu, obecny moment obrotowy i moc silnika, ustawienia wspomagania kierownicy, dzienny przebieg, rekordy prędkości oraz wiele więcej. Masz to wszystko w swoim telefonie komórkowym.
Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę.
Podwozie Villain jest przystosowane do ekstremalnego użytku. Potężne, w pełni regulowane amortyzatory gazowo-cieczowe, masywne tylne wahacze i ogromny skok zawieszenia dadją pewność jazdy w każdej sytuacji i w każdym terenie.
Przedni mechanizm różnicowy umożliwia automatyczne przełączanie między napędem 2WD/4WD w zależności od terenu i bieżących potrzeb. Blokadę przedniego mechanizmu różnicowego można również przełączać ręcznie podczas jazdy, co znacznie poprawia osiągi w terenie.
Wspomaganie kierownicy działa w pełni automatycznie, w trzech trybach. Samo dostosowuje swoją wydajność w zależności od prędkości jazdy lub tego, czy masz włączoną blokadę przedniego mostu. Dodatkowo można ustawić tryby indywidualnie, odpowiednio do swojego stylu jazdy, jazdy po różnym terenie za pomocą aplikacji mobilnej.
Wytrzymałe i lekkie koła Beadlock wyglądają na tej maszynie prawie jak dzieła sztuki. System Beadlock zapobiega ześlizgnięciu się opony z felgi i jest odporny na nieostrożne obchodzenie się z nią.
Ogromny, 44 litrowy zbiornik paliwa pozwala na długie szaleństwa w terenie, dalekie podróże, a także na pracę bez zmarwień o ciągłe tankowanie.
Typ: | czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC |
Pojemność: | 1000 ccm |
Max. moc: | 105 k |
Moment obrotowy: | 93,5 Nm |
Zapłon: | elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
Napęd: | 2x4 / 4x4, elektrycznie przełączany |
Skrzynia biegów: | automatyczna, CVT, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z elektryczną blokadą |
Rama: | ekstremalnie mocna rama ze stali chromowo-molibdenowej |
Ilość miejsc: | 2 |
Wspomaganie kierownicy: | elektryczne, automatyczne 3-trybowe + możliwość indywidualnych ustawień przez aplikację mobilną |
Zawieszenie przednie: | niezależne, podwójne wahacze ze stabilizatorem, skok 400 mm |
Zawieszenie tylne: | wieloelementowe wahacze wzdłużne ze stabilizatorem, skok 450 mm |
Amortyzatory: | w pełni regulowane amortyzatory hydrauliczne, sprężyny progresywne z regulowanym napięciem wstępnym |
Hamulce: | 4x tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 14" aluminiowe z systemem Beadlock |
Opony: | przednie 29 x 9 - 14 / tylne 29 x 11 - 14 |
Długość całkowita: | 3 375 mm |
Szerokość całkowita: | 1 630 mm |
Wysokość całkowita: | 1 800 mm |
Prześwit: | 350 mm |
Rozstaw: | 2 590 mm |
Sucha masa: | 835 kg |
Zbiornik paliwa: | 44 l |
elektryczna wyciągarka 4500 lbs, elektryczne wspomaganie kierownicy, hak holowniczy, regulowana kierownica, anatomicznie wyprofilowane fotele z zagłówkami, sportowe, czteropunktowe pasy bezpieczeństwa, oświetlenie Full-LED, w pelni cyfrowa deska rozdzielcza, przedni i tylny bumper ochronny, drzwi boczne, mocny dach, paka transportowa, 14" aluminiowe felgi z systemem Beadlock, w pełni regulowane zawieszenie z progresywnymi sprężynami, Smart Commanding System (SCS) + aplikacja mobilna Segway Powersports |
Homologacja: | T1b / Off-road |
Uprawnienia do kierowania: | prawo jazdy kat. B |
Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.