Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie ochraniają przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.
Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.
Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej gereracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.
W pełni automatyczna skrzynia biegów wiodącej kanadyjskiej firmy CVTech skutecznie przenosi moment napędowy silnika na koła natychmiast i bez żadnych zakłóceń, zapewniając całkowicie płynną jazdę i dbajac przy tym o niskie zużycie paliwa.
Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.
Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę.
Napęd 2WD / 4WD, z elektryczną żaluzją i najlepsze opony dla doskonałej trakcji - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma.
W podróży i w pracy jest wystarczająco dużo miejsca do przechowywania, które jest bezcenne. Schowek na rękawiczki przed fotelem pomieści wszystko, co musisz mieć pod ręką. Duży tylny schowek jest również zamykany.
Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.
Dzięki 23-litrowemu zbiornikowi możesz odkrywać znacznie więcej tras, zdobywać znacznie więcej wrażeń i pracować dłużej, bez ciągłego martwienia się o tankowanie. Dzięki dużemu zbiornikowi Twój promień działania znacznie się zwiększa.
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy DOHC |
Pojemność: | 570 ccm |
Moc: | 44 k |
Moment obrotowy: | 48 Nm |
Zapłon: | elektroniczy wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z blokadą elektryczną |
Rama: | rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości, zwiększony rozstaw osi |
Zawieszenie: | niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory: | amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny |
Skok: | 180 mm z przodu/ 210 mm z tyłu |
Hamulce: | tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 12" felgi stalowe |
Opony: | przód 25 x 8 - 12 / tył 25 x 10 - 12 |
Długość całkowita: | 2350 mm |
Szerokość całkowita: | 1280 mm |
Wysokość całkowita: | 1430 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Rozstaw: | 1450 mm |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Sucha masa: | 385 kg |
Przedni bagażnik: | stal, nośność 40 kg |
Tylny bagażnik: | stal, nośność 80 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
Elektryczna wyciągarka, siedzisko z oparciem, hak holowniczy, stalowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12" felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni |
Homologacja: | T3b / Off-road |
Uprawnienia: | prawo jazdy kat. B, B1 (samochód osobowy) |
Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.