Snarler AT6 L EPS (T3b)
Snarler AT6 L EPS (T3b)
Snarler AT6 L EPS (T3b)
Snarler AT6 L EPS (T3b)
Snarler AT6 L EPS (T3b)
Snarler AT6 L EPS (T3b)

Snarler AT6 L EPS (T3b)

Nietuzinkowy wygląd, przedłużone podwozie, komfort podczas jazdy i pracy, niezwykle mocny silnik oraz możliwości terenowe - Snarler jest stworzony do wymgających zadań w ekstremalnych warunkach.

Kolory
Black/Green
Silver/Blue
White/Red
Grey/Black
36.990 (brutto)

Technologia

Piękny i praktyczny

Piękny i praktyczny

Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie ochraniają przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.

Zaawansowane technologie

Zaawansowane technologie

Nowoczesne oświetlenie Full-LED doskonale rozświetla drogę, nadaje maszynie niepowtarzalny wygląd oraz przede wszystkim zapewnia widoczność w dzień i w nocy.

Zwierzę mechaniczne

Zwierzę mechaniczne

Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.

Mocny silnik DOHC

Mocny silnik DOHC

Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej gereracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.

Automatyczna skrzynia biegów CVTech

Automatyczna skrzynia biegów CVTech

W pełni automatyczna skrzynia biegów wiodącej kanadyjskiej firmy CVTech skutecznie przenosi moment napędowy silnika na koła natychmiast i bez żadnych zakłóceń, zapewniając całkowicie płynną jazdę i dbajac przy tym o niskie zużycie paliwa.

Tłoki chłodzone olejem

Tłoki chłodzone olejem

Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków, w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.

Dwie chłodnice

Dwie chłodnice

Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.

Bezkompromisowe podwozie

Bezkompromisowe podwozie

Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.

Niezwykle mocna rama

Niezwykle mocna rama

Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę. 

Najlepszy w każdym terenie

Najlepszy w każdym terenie

Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma.
* zgodnie ze specyfikacją

Miejsca do przechowywania

Miejsca do przechowywania

W podróży i w pracy jest wystarczająco dużo miejsca do przechowywania, które jest bezcenne. Schowek na rękawiczki przed fotelem pomieści wszystko, co musisz mieć pod ręką. Duży tylny schowek jest również zamykany.

Wszechstronny i praktyczny

Wszechstronny i praktyczny

Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.

Zbiornik 23 l

Zbiornik 23 l

Dzięki 23-litrowemu zbiornikowi możesz odkrywać znacznie więcej tras, zdobywać znacznie więcej wrażeń i pracować dłużej, bez ciągłego martwienia się o tankowanie. Dzięki dużemu zbiornikowi Twój promień działania znacznie się zwiększa.

Specyfikacja

Silnik

Typ: czterosuwowy jednocylindrowy DOHC 
Pojemność: 570 ccm
Moc: 44 k
Moment obrotowy: 48 Nm
Zapłon: elektroniczy wtrysk paliwa (EFI)
Chłodzenie: cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem

Układ napędowy

Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna, P/R/N/L/H
Hamowanie silnikiem: tak
Przedni dyferencjał: z blokadą elektryczną
Tylny dyferencjał: z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją)

Podwozie

Rama: rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości, zwiększony rozstaw osi
Wspomaganie kierownicy: elektryczne, automatyczne 3-trybowe
Zawieszenie: niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory: amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Skok: 180 mm z przodu/ 210 mm z tyłu
Hamulce: tarcze hydrauliczne
Felgi: 14" felgi aluminiowe
Opony: przód 26 x 8 - 14 / tył 26 x 10 - 14

Rozmiary i waga

Długość całkowita: 2 350 mm
Szerokość całkowita: 1 280 mm
Wysokość całkowita: 1 430 mm
Prześwit: 270 mm
Rozstaw: 1 450 mm
Wysokość siedziska: 930 mm
Sucha masa: 385 kg
Przedni bagażnik: kompozytowy,  z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg
Tylny bagażnik: kompozytowy,  z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg
Zbiornik paliwa: 23 l

Wyposażenie

elektryczne wspomaganie kierownicy, elektryczna wyciągarka, siedzisko z oparciem, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, oświetlenie Full-LED, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 14" felgi aluminiowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni

Homologacja

Homologacja: T3b / Off-road
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B, B1 (samochód osobowy)


Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.