Snarler AT6 H Hybrid
Snarler AT6 H Hybrid
Snarler AT6 H Hybrid
Snarler AT6 H Hybrid

Snarler AT6 H Hybrid

Hybrydowy Snarler łączy w sobie zalety silnika spalinowego (duży zasięg i możliwość tankowania w kilka minut) z najnowocześniejszymi technologiami napędu elektrycznego (natychmiastowy moment obrotowy i ekstremalna moc). Rezultatem jest najbardziej zaawansowany technologicznie ATV - pierwszy hybrydowy ATV w segmencie pojazdów terenowych.

Kolory
White/Red
Black/Green
Grey/Blue

Technologia

Piękny i praktyczny

Piękny i praktyczny

Snarler jest nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie ochraniają przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.

Zaawansowana technologia LED

Zaawansowana technologia LED

Nowoczesne oświetlenie Full-LED doskonale rozświetla drogę, nadaje maszynie niepowtarzalny wygląd oraz przede wszystkim zapewnia widoczność w dzień i w nocy.

Zwierzę mechaniczne

Zwierzę mechaniczne

Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.

Napęd hybrydowy

Napęd hybrydowy

Możesz wybrać albo absolutnie cichą jazdę w trybie elektrycznym albo napęd silnikiem spalinowym oraz ogromną siłę w trybie hybrydowym o łącznej mocy 86KM i 96 Nm momentu obrotowego. Snarler AT6 Hybrid – połączenie mocy, wydajności oraz funkcjonalności.

  Elektrosilnik: 30 kW, 96V, 92 Nm

  Silnik elektryczny 570 ccm / 44 k / 48 Nm  
           + skrzynia automatyczna z wariatorem

  Akumulator: 1,9 kWh; 20 Ah; 96V; Li-ION

  Jednostka sterująca

Zalety napędu hybrydowego

Zalety napędu hybrydowego

  • Ogromny moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach, natychmistowa, potężna moc, kiedy tylko jej potrzebujesz
     
  • Cichy wyjazd i powrót do domu dzięki możliwości przejeżdżania przez miejsca krytyczne w trybie cichym
     
  • Niskie zużycie paliwa, lepsza wydajność, niższa emisja zanieczyszczeń oraz przyjazność dla środowiska
Tłok chłodzony olejem

Tłok chłodzony olejem

Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłloka, w ten sposób skutecznie go chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.

Dwie chłodnice

Dwie chłodnice

Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.

Przyszłość jest tu

Przyszłość jest tu

Snarler zapewnia rewolucyjną łączność i to dosłownie. Aplikacja w telefonie umożwia zdlane sterowanie maszyną, jej uruchamianie i zmianę ustawień. Dzięki mobilnej aplikacji możesz korzytać z najróżniejszych funkcji, które jeszcze bardziej uprzyjemnią jazdę Snarlerer.


AirLock - Kiedy zbliżasz się do Snarlera, możesz go uruchomić za pomocą telefonu komórkowego przez Bluetooth. Możesz także użyć aplikacji mobilnej do zdalnego odblokowania poojazdu, zamiast kluczyków. 

Ustawienia indywidualne - Ustaw ograniczenie prędkości lub moc wspomagania kierownicy za pomocą smartfona. Snarlera możesz dostosować dokładnie do swoich potrzeb i jeszce bardziej cieszyć się z jazdy!

Automatyczne połączenie alarmowe - Wpisz kontakt do osoby z którą chciałbyś skontaktować się w nagłych wypadkach, a w razie poważnego wypadku czy dachowania aplikacja automatycznie wyśle do niej SMS ze współrzędnymi.

Bądź w kontakcie - Połącz się ze znajomymi. Mapy offline, bezprzewodowa lokalizacja oraz telefon bezprzewodowy pomogą być w stałym kontakcie ze znajomymi.

Dane w czasie rzeczywistym - dane o pjeździe, odległość do celu, obecny moment obrotowy i moc silnika, ustawienia wspomagania kierownicy, dzienny przebieg, rekordy prędkości oraz wiele więcej. Masz to wszystko w swoim telefonie komórkowym.

Zawieszenie Extreme Performance

Zawieszenie Extreme Performance

W pełni regulowane amortyzatory gazowo-olejowe z oddzielnym zbiornikiem i progresywnymi sprężynami oraz regulowanym napięciem wstępnym zapewniają świetne właściwości jezdne, doskonałe prowadzenie i pewność, że pokonasz nawet natrudniejszy teren.

Niezwykle mocna rama

Niezwykle mocna rama

Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę. 

Najlepszy w każdym terenie

Najlepszy w każdym terenie

Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma.
* zgodnie ze specyfikacją

Wszechstronny i praktyczny

Wszechstronny i praktyczny

Elektryczna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.

Wspomaganie kierownicy

Wspomaganie kierownicy

Wspomaganie kierownicy działa w pełni automatycznie, w trzech trybach. Samo dostosowuje swoją wydajność w zależności od prędkości jazdy lub tego, czy masz włączoną blokadę przedniego mostu. Dodatkowo można ustawić dwa pierwsze tryby indywidualnie, odpowiednio do swojego stylu jazdy, jazdy po różnym terenie za pomocą aplikacji mobilnej.

Felgi Beadlock

Felgi Beadlock

Wytrzymałe i lekkie koła Beadlock wyglądają na tej maszynie prawie jak dzieła sztuki. System Beadlock zapobiega ześlizgnięciu się opony z felgi i jest odporny na nieostrożne obchodzenie się z nią.

Zbiornik 25 L

Zbiornik 25 L

25 litrowy zbiornik paliwa. W sześćsetce! Pozwala na długie szaleństwa w terenie, dalekie podróże, a także na pracę bez zmarwień o ciągłe tankowanie.

Wszechstronny schowek

Wszechstronny schowek

Duży schowek pozwala na przewożenie dokumentów czy innych potrzebnych przedmiotów, które mogą się  przydać podczas podróży. Podręczne miejsce pod siedziskiem pozwala na bezpieczne przewożenie najważniejszych rzeczy, a dzięki zamknięciu na klucz wszysto jest bezpieczne

Specyfikacja

Napęd

Typ napędu: hybrydowy układ napędowy
Silnik: czterosuwowy jednocylindrowy DOHC + silnik elektryczny synchroniczny z magnesami trwałymi
Pojemność: 570 ccm
Moc: 86 k (łącznie)
Moment obrotowy: 96 Nm
Zapłon: elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Chłodzenie: cieczą i olejem, tłok chłodzony olejem

Układ napędowy

Napęd wszystkich kół: 2x4 / 4x4, elektrycznie przełączany
Hamowanie silnikiem: tak
Przedni dyferencjał: z blokadą elektryczną
Tylny dyferencjał: z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją)

Podwozie

Rama:  rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości, zwiększony rozstaw
Wspomaganie kierownicy: elektryczne, automatyczne 3-trybowe + możliwość indywidualnych ustawień przez aplikację mobilną
Zawieszenie: niezależne, podwójne wahacze
Amortyzatory: w pełni regulowane z progresywnymi sprężynami, gazowo-olejowe z oddzielnym zbiornikiem (Piggyback)
Skok: 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu
Hamulce: 4x tarcze hydrauliczne
Felgi: 14" felgi aluminiowe z systemem Beadlock
Opony: przód 26 x 8 - 14 / tył 26 x 10 - 14

Rozmiary i waga

Długość całkowita: 2 350 mm
Szerokość całkowita: 1 280 mm
Wysokość całkowita: 1 430 mm
Prześwit: 270 mm
Rozstaw: 1 450 mm
Wysokość siedziska: 930 mm
Sucha masa: 385 kg
Przedni bagażnik: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg
Tylny bagażnik: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg
Zbiornik paliwa: 25 l

System Smart Commanding

Smart Commanding System : tak (DTU+SDC)
Wyświetlacz: Cyfrowy
Aplikacja Smart-Moving: tak, Android i IOS

Wyposażenie w cenie

elektryczne wspomaganie kierownicy z trzema trybami, elektryczna wyciągarka, siedzisko z oparciem, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, oświetlenie Full-LED, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 14" felgi aluminiowe z systemem Beadlock, 26" opony, w pełni regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni, Smart Commanding System (SCS) + aplikacja mobilna Smart-Moving App.

 

Homologacja

Homologacja: L7e / T3b / Off-road
Uprawnienia: przwo jazdy kat. B, B1 (samochód osobowy)

Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.