Segway AT5 napędzany jest jednym z najmocniejszych silników w klasie 500 cm³ / 39 hp. Dzięki temu AT5 ma wystarczająco dużo mocy, aby pokonywać trudne odcinki w wymagającym i trudnym terenie oraz poradzi sobie z holowaniem ciężkich ładunków.
W pełni automatyczna skrzynia biegów wiodącej kanadyjskiej firmy CVTech skutecznie przenosi moment napędowy silnika na koła natychmiast i bez żadnych zakłóceń, zapewniając całkowicie płynną jazdę i dbajac przy tym o niskie zużycie paliwa.
Rama wykonana jest ze stali chromowo-molibdenowej, dzięki czemu jest znacznie mocniejsza niż rama wykonana z powszechnie stosowanych stali. Sztywna i trwała rama gwarantuje stabilność i precyzyjną kontrolę.
Dzięki ogromnej mocy świetlnej wynoszącej 30 000 lm, lampy AT5 są o 60% bardziej wydajne niż konwencjonalne reflektory halogenowe. Te niezwykle mocne światła LED o wysokiej rozdzielczości zawsze dokładnie oswietlą Twoją drogę.
Hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują niezawodne i wydajne hamowanie przy wysokim poziomie bezpieczeństwa i natychmiastowym działaniu.
AT5 nie zatrzyma nawet najtrudniejszego terenu. Dzięki dwóm mechanizmom różnicowym ze 100% blokadą i napędowi na wszystkie koła jest w stanie pokonywać wzniesienia o nachyleniu do 39° na odpowiednim terenie z redukcją jazdy w terenie.
Mocny silnik, wysoka przyczepność i napęd na wszystkie koła – Segway AT5 L bez problemu ciągnie nawet bardzo duże ładunki, również w trudnych warunkach, na miękkiej nawierzchni trawiastej czy leśnych ścieżkach żwirowych.
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy DOHC |
Pojemność: | 499 cm3 |
Moc: | 39 hp |
Moment obrotowy: | 44 Nm |
Zapłon: | EFI - elektroniczny wtrysk paliwa BOSCH |
Chłodzenie: | Chłodzony cieczą |
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | P/R/N/L/H, automatyczna skrzynia biegów CVTech, Made in Canada |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni mechanizm różnicowy: | tak + elektrycznie sterowany |
Podjazd: | do 81% (39 stopni) |
Rama: | Bardzo sztywna rama ze stali chromowo-molibdenowej |
Wspomaganie układu kierowniczego: | nie |
Zawieszenie: | Przód: podwójne wahacze A / Tył: podwójne wahacze A ze stabilizatorem |
Amortyzatory: | amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyn |
Podwójne: | Przód: 180 mm / tył: 200 mm |
Hamulce: | Tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 12" stalowe |
Opony: | przednie 24 x 8 - 12 / tylnie 24 x 10 - 12 |
Długość całkowita: | 2160 mm |
Szerokość : | 1180 mm |
Wysokość: | 1230 mm |
Rozstaw: | 1300 mm |
Wysokość prześwitu: | 255 mm |
Suchej masy: | 355 kg |
Przedni bagażnik: | stalowe, nośność 40 kg |
Tylny bagażnik: | stalowe, nośność 60 kg |
Zbiornik paliwa: | 19 l |
Wyciągarka elektryczna, przednia blokada mechanizmu różnicowego, cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny, pełne oświetlenie LED, przedni zderzak, 12-calowe felgi stalowe, 24-calowe opony, amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyn, lusterka wsteczne. |
Homologacja: | T3b / off-road |
Uprawnienia: | Prawo jazdy na kat. „B“ |
Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.